Doc Page

From Hackerspace ACKspace
Revision as of 07:11, 29 June 2017 by Xopr (talk | contribs) (nieuw inschrijfformulier)
(diff) ← Older revision | Latest revision (diff) | Newer revision → (diff)
Jump to: navigation, search

Public Documents:

Stickers:

Often used templates:

    • Open het sjabloon sla op als "Deelnemersvergadering YYYY-MM-DD"; dit zet de titel.
    • Voor de [agendapunten], gebruik "1. Heading 1" (vooringesteld), daarna gewoon op Enter drukken; dit schakelt vanzelf over naar "1.1 Sub Heading"
    • Sub headings zijn min of meer punten per deelnemer en moeten ingesprongen worden met Tab. Per deelnemer een nieuw punt met een harde Enter; meerdere regels voor 1 deelnemer met (zachte) Shift+Enter
    • Let op de volgende zaken:
      1. bij deelnemersvergaderingen geen persoonlijke gegevens vermelden (alleen nicknames)
      2. tijdstip opening vergadering
      3. eventuele toevoegingen/wijzigingen aan vorige notulen
      4. indien ingekomen stukken, punt 3.1 leeg maken
      5. agendapunten invullen (copieren, let op inspringen van sub-punten)
      6. indien rondvraag, punt 5.1 leeg maken
      7. tijdstip sluiten vergadering
      8. nieuwe actiepunten bepalen uit huidige notulen (d.m.v. 'handeling' en nickname